сряда, 6 юни 2012 г.

Не съм настроена любовно


Не съм настроена любовно.
Извинявай много скъпи,
но някак днес отново
ме вълнуват световни съдбини..


Обърни се и погледни на вън,
скитника бъркащ в боклука.
или в старицата прегърбена
събираща кашони ти се взри .

 В очите на детето сополиво,
мърляво- протегнало ръка
прочиташ, че просията
навярно ще е негова съдба...


Не съм настроена любовно.
Макар да знам, че любовта
единствено сега крепи ни .
В свят, който със своята алчност,
несправедливост и бруталност;
иска  да пречупи и унищожи,
най ценното, което притежаваме.


Не съм настроена любовно.
Ще трябва да воювам непреклонно;
Ден след ден, за да запазя
Любовта към теб и към света !





анима-2012-04-04 14:51:46

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря за отзивите ! :)))

Архив на блога

Търсене в този блог

Общо показвания